دانلود مقاله شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر اجرای تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی با word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر اجرای تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر اجرای تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر اجرای تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی با word :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش
تعداد صفحات: 4
چکیده:
جهان پیچیده امروز، آموزش وپرورشی را مطلبد که متناسب ومنعطف با این پیچیدگی ها ، پاسخگوی نیازهای جامعه باشد از آنجا که برنامه درسی از مهم ترین عناصری است که مستلزم تحول متناسب با شرایط جدید است لذا هدف این مقاله بررسی رویکرد سند برنامه درسی ملی ایران به هویت ملی ومذهبی مهارت های زندگی وصلاحیت های معلمی در عرصه جهانی می باشد.در زمینه توجه به آینده در برنامه های آموزشی تحقیقاتی چون پژوهش مرعشی وهمکارانش (1390) حمیدی فراهانی و صبوری خسروشاهی (1390) خسرو شاهی (1389) مزارعی وشادفر (1388) افتخاری (1383) سرکار آنی (1382) و مهر علیزاده (1383) درایران صورت گرفته که ابعاد مختلف از جمله تاثیر اقتصادی سیاسی فرهنگی وتاثیر آن در ارکان آموزش وپرورش را در مواجهه با آینده مورد توجه قرار داده اند نتایج این پژوهش ها نشان می دهد که مسئله تغییرات جهانی و تحولات پیش روی قطعا در آموزش وپرورش تاثیر گذار بوده وباید مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد با توجه به اهمیت موضوع واینکه در پژوهش های گذشته میزان توجه سند برنامه درسی ملی (نگاشت پنجم ) به این پدیده مورد نقد وبررسی قرار نگرفته این پژوهش به این موضوع پرداخته است تحقیقات مذکور خصوصیاتی چون یادگیری مادام العمر استفاده روزمره دانش اموزان ومعلمان از رایانه واینترنت یادگیری زبان های خارجی هویت ملی ، توانمندی فنی وحرفه ای شهروندی جهانی وکسب صلاحیت های معلمی را مهم ترین مسائل مورد توجه در آموزش وپرورش برای جهان آینده بر شمرده اند .
- ۹۵/۰۸/۰۶