پروژه دانلود

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تاثیر بکارگیری محتوای الکترونیکی بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه سوم ابتدائی شهرستان آمل با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تاثیر بکارگیری محتوای الکترونیکی بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه سوم ابتدائی شهرستان آمل با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر بکارگیری محتوای الکترونیکی بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه سوم ابتدائی شهرستان آمل با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تاثیر بکارگیری محتوای الکترونیکی بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه سوم ابتدائی شهرستان آمل با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس سراسری توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
عزت الله یداللهی – کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
رضا پاشا – کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
احمد حسین زاده – کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی

چکیده:
هدف کلی این پژوهش بررسی تاثیر بکارگیری محتوای الکترونیکی بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه سوم ابتدائی شهرستان آمل می باشد. این پژوهش پژوهش که از نوع شبه آزمایشی است جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس شهرستان آمل به تعداد 5135 می باشد که در سال (93-1392) مشغول به تحصیل بودند. با توجه به اینکه جامعه آماری پژوهش کلیه کلاس های دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس شهرستان آمل می باشد،به روش تصادفی ساده 2 کلاس به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید، بطور تصادفی یک کلاس گروه آزمایش و یک کلاس گروه کنترل در نظر گرفته شد. برای جمع آوری اطلاعات مربوط به مقایسه میزان یادگیری در گروه آزمایش و کنترل از پیش آزمون و پس آزمون محقق ساخته استفاده شد. در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، از آمار توصیفی: محاسبه فراوانی، درصد آنها و میانگین نمرات و آمار استنباطی : از آزمون t دو متغیره به کمک نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که روش آموزش الکترونیکی، بر میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در بخش های (زندگی ما و آب)،(نور و مشاهده اجسام)(نیرو، همه جا)، (هر کدام جای خود) تأثیرگذار است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۰۳
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی پیپر | دانشجو یار | مرکز پایان نامه های فردوسی | نشر ایلیا | پی سی دانلود | مرکز پروژه های دانشجویی | دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | ایران پروژه | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |