پروژه دانلود

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تأثیر عرض خطوط عبوری در ایمنی حرکت گردش به چپ وسایل نقلیه در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی، با استفاده از برخوردهای ترافیکی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تأثیر عرض خطوط عبوری در ایمنی حرکت گردش به چپ وسایل نقلیه در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی، با استفاده از برخوردهای ترافیکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تأثیر عرض خطوط عبوری در ایمنی حرکت گردش به چپ وسایل نقلیه در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی، با استفاده از برخوردهای ترافیکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تأثیر عرض خطوط عبوری در ایمنی حرکت گردش به چپ وسایل نقلیه در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی، با استفاده از برخوردهای ترافیکی با word :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

تعداد صفحات: 8

نویسنده(ها):

حسن ذوقی – استادیار، دانشکده عمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، البرز، ایران
مجتبی اسماعیلی دهج – کارشناسی ارشد مهندسی عمران- راه و ترابری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ته
مرتضی اسماعیلی دهج – کارشناس مهندسی عمران – عمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، مرکزی

چکیده:

تصادفات ترافیکی یکی از نگرانیهای مهم جامعه امروز است که از حدود یک قرن پیش با تولید اولین وسیله نقلیه آغاز شده است. با وجود این نگرانی، به دلیل هزینههای هنگفت اجتماعی و اقتصادی جهت رفع این مسئله، مشکلات ایمنی ترافیکبه طور پیوسته در حال افزایشاست. برخوردهای ترافیکی1 در تقاطعها یکی از گزینههای تشخیص ایمنی موقعیتها میباشند که اغلب منجر به تصادفات میشود. منظور از برخوردهایترافیکی مشاهده وضعیتی بین یک یا چند استفاده کننده از مسیر میباشد که در آن به دلیل تخلف یک یا چند استفاده کننده، سایر استفاده کنندگان از مسیر برای جلوگیری از برخورد و یا تصادف مجبور شوند یکمانور گریزی را انجام دهند، است. این مانور گریز میتواند ترمز شدید، تغییر ناگهانی مسیر و ; تعریف شود. هدف از این مطالعه تجزیه و تحلیل عرض خطوط مسیر اصلی در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی 2 و تأثیر آن در ایمنی حرکت گردش به چپ وسایل نقلیه از راه فرعی به اصلی(گردش به چپ مستقیم DLT) میباشد. با استفاده از آنالیزهای تعداد و شدت برخوردهای رخ داده شده در حرکت گردش به چپ مستقیم، میتوانیم عرض بهینه خطوط عبور در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی را تعیین کنیم. این عرض بهینه میتواند باعث افزایشهرچه بیشتر ایمنی تردد وسایل نقلیه در تقاطعها شود


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۲۴
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی پیپر | دانشجو یار | مرکز پایان نامه های فردوسی | نشر ایلیا | پی سی دانلود | مرکز پروژه های دانشجویی | دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | ایران پروژه | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |