دانلود مقاله شبیه سازی عددی کنترل دود ناشی از آتش سوزی در تونلهای مجهز به سیستم تهویه مکانیکی با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله شبیه سازی عددی کنترل دود ناشی از آتش سوزی در تونلهای مجهز به سیستم تهویه مکانیکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله شبیه سازی عددی کنترل دود ناشی از آتش سوزی در تونلهای مجهز به سیستم تهویه مکانیکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله شبیه سازی عددی کنترل دود ناشی از آتش سوزی در تونلهای مجهز به سیستم تهویه مکانیکی با word :
سال انتشار: 1389
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش، و تهویه مطبوع
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
سید مصطفی حسینعلی پور – دانشیار، دانشگاه علم و صنعت ایران
فریدون محمدی – کارشناس ارشد، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
محمد خیاط – کارشناس ارشد، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
چکیده:
گازهای سمی و ذرات دود کشنده ترین آلودگی ناشی از آتش سوزی هستند. هنگامی که آتش سوزی در تونل طویلی اتفاق می افتد، کنترل کردن حرکت دود یکی از پارامترهای مهم برای ایجاد شرایط مناسب برای خروج مسافران از منطقه خطر و کنترل آتش سوزی توسط آتش نشانان است. سیستم تهویه دقیق برای کنترل کردن حرکت طولی دود ناشی از آتش سوزی در تونل ضروری است. هدف اصلی این مقاله بررسی عکس العمل بین نیروی اینرسی ناشی از تهویه مکانیکی و نیروی شناوری ناشی از آتش سوزی است. در سال های اخیر دینامیک سیالات محاسباتی بهعنوان ابزاری برای ارزیابی سیستم های تهویه اضطراری (شرایط آتش سوزی) در تونل ها استفاده شده است . در این مقاله به کمک روش چگونگی گسترش دود و آتش (CFD) دینامیک سیالات محاسباتی سوزی در فضای بسته مدل کوچک شده تونل با مقیاس کاهش مجهز به سیستم تهویه مکانیکی شبیه سازی شده است و اثر پارامتر های نرخ آزادسازی گرمای آتش سوزی و قطر منبع آتش سوزی بر روی سرعتتهویه بحرانی (کمترین سرعت تهویه طولی برای جلوگیری کردن از حرکت دود و گازهای سمی ناشی از احتراق به سمت بالادست جریان ) بررسی شده و در نهایت نتایج شبیه سازی با نتایج آزمایشی موجود مقایسه شده اند.
- ۹۵/۰۷/۲۱