دانلود مقاله بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مصرف بهینه آب مطالعه موردی: شهر ایلام با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مصرف بهینه آب مطالعه موردی: شهر ایلام با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مصرف بهینه آب مطالعه موردی: شهر ایلام با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مصرف بهینه آب مطالعه موردی: شهر ایلام با word :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 11
نویسنده(ها):
اسفندیار محمدی – استادیار مدیریت دانشگاه ایلام ، گروه مدیریت ،ایلام، ایران
زهرا رضایی – دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد علوم و تحقیقات ،گروه مدیریت ،ایلام ،ایران
نرگس کریمی – دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد علوم و تحقیقات ،گروه مدیریت ،ایلام ،ایران
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر مصرف بهینه آب در شهر ایلام می باشد. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها، توصیفی_همبستگی است. جامعه آماری مورد بررسی در این تحقیق کلیه شهروندان ایلامی بود که به روش تصادفی ساده تعداد 483 نفر به عنوان نمونه برگزیده شد. برای گردآوری داده ها از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شد. به منظور تحلیل داده ها از روش های همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون خطی ساده و آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج نشان داد که آمیخته بازاریابی اجتماعی و مولفه های آن بر مصرف بهینه آب تاثیر دارد.
- ۹۵/۰۷/۱۴