پروژه دانلود

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پروژه پاورپوینت تقــاطــع‌ تحت pdf دارای 35 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پروژه پاورپوینت تقــاطــع‌ تحت pdf   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپروژه پاورپوینت تقــاطــع‌ تحت pdf

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپروژه پاورپوینت تقــاطــع‌ تحت pdf

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پروژه پاورپوینت تقــاطــع‌ تحت pdf :

اسلاید 1 :

انواع تقاطع

تقاطع همسطح

تقاطع غیرهمسطح

اسلاید 2 :

تقاطع همسطح

سه راهی ساده

سه راهی تعریض شده

سه راهی مسیربندی شده

چهارراهی ساده

چهارراهی تعریض شده

چهارراهی مسیربندی شده

تقاطع چند راهی

تقاطع میدانی

اسلاید 3 :

تقاطع غیرهمسطح

ضوابط طراحی

طرح تقاطع غیرهمسطح

جزئیات طرح

اسلاید 4 :

تقاطع همسطح

طراحی یک تقاطع هم‌سطح به شکل‌های گوناگونی امکان‌پذیر است و طراح باید با انواع تقاطع‌ها و محاسن و معایب و محدودیت‌های هر یک به خوبی آشنا باشند تا بتوانند مناسب‌ترین نوع تقاطع را برای شرایط معین انتخاب نمایند.

عوامل موثر در انتخاب نوع تقاطع عبارتند از: وضعیت مسیرهای منتهی به تقاطع، حجم و نوع ترافیک، سرعت طرح و سطح سرویس موردنظر.

اسلاید 5 :

تقاطع غیرهمسطح

در گذشته وقتی تقاطع‌های هم‌سطح حتی با وجود نصب چراغ راهنما و وسایل کنترل قادر به توزیع و حل مشکل ترافیک نبودند. طراحان و مهندسان به فکر هدایت ترافیک از طریق زودگذر و پل‌های هوایی و درنتیجه تقاطع‌های غیرهمسطح برآمدند.

اگرچه در گذشته ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح صرفاً به منظور جلوگیری از وقوع تصادفات و راه‌بندان بر سر چهارراه مورد توجه قرار می‌گرفت، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح امروزه برای توزیع شریان‌های جذب و تولید ترافیک در سطح وسیع و پیچیده‌تر شکل می‌گیرد. شک نیست که به دلیل رشد جمعیت و توسعه شهرهای بزرگ و همچنین بالارفتن حجم سفرهای روزانه در آینده شاهد تحکیم بیشتر تاسیسات حمل و نقل در سطح فوقانی شهرها خواهیم بود.

اسلاید 6 :

سه راهی ساده

ساده‌ترین و معمول‌ترین این نوع تقاطع در شکل نشان داده شده است. این نوع تقاطع برای خیابان‌های فرعی یا محلی مناسب است.

اسلاید 7 :

سه راهی تعریض‌شده

در مواردی که سرعت‌ها بالا بوده و وسایل ممکن است چپگرد ایمن نباشند، می‌توان با ازدیاد عرض روسازی، تعداد خطوط عبور را افزایش داد. این وضعیت در شکل نشان داده شده است.

استفاده از خطوط عبور کمکی موجب افزایش ظرفیت و کاهش خطر برای وسایل نقلیه گردش می‌گردد. علی‌الخصوص این نوع عواملی برای وسایل نقلیه چپگردی که برای انجام حرکت خود باید سرعت خود را کاهش داده یا متوقف گردند، مناسب است. وجود خطوط عبور کمکی سبب می‌گردد که وسایل نقلیه‌ای که مستقیم حرکت می‌کنند، به راحتی از کنار وسایل نقلیه‌ای که سرعت خود را کاهش داده‌اند، بگذرند.

اسلاید 8 :

در شکل الف، ‌برای استفاده وسایل نقلیه راستگرد، یک خط کاهش کاهش سرعت در امتداد مسیر اصلی و در مجاورت مسیر فرعی، اضافه شده است. این وضعیت در مواردی که حجم گردش به راست از مسیر اصلی (حرکت 1) قابل توجه بوده و حجم گردش به چپ از مسیر اصلی (حرکت 2) کم باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در بعضی موارد یک خط عبور اضافی در روبری خیابان فرعی اضافه می‌گردد. این حالت در شکل ب نشان داده شده است. از این وضعیت وقتی استفاده می‌شود که حرکت گردش به چپ در مسیر مستقیم (حرکت 2) و حرکت مستقیم (حرکت 5) تعیین شده باشد و حجم گردش به راست (حرکت 1)‌کم باشد.

این خط عبور اضافی سبب می‌شود که وسائل نقلیه حرکت مستقیم از کنار وسایل نقلیه چپگرد به راحتی بگذرند. خط عبور اضافی را می‌توان در مسیر فرعی تقاطع نیز اضافه کرد.

شکل ج، نوع دیگری از تعریض را نشان می‌دهد که در آن خط عبوری اضافی در هر دو طرف مسیر مستقیم در مجاورت تقاطع ایجاد شده است.

اسلاید 9 :

سه راهی مسیربندی شده

شکل الف، یک تقاطع سه راهی با مسیر گردش به راست منشعب از مسیر مستقیم را نشان می‌دهد. برای ایجاد مسیر گردش به راست، شعاع گوشه تقاطع افزایش داده شده تا فضای کافی برای ایجاد یک جزیره فراهم آید. در این حالت می‌توان به منظور تسهیل حرکت گردش به راست از خط کمکی کاهش سرعت نیز استفاده نمود. ایجاد این خط کمکی بستگی به تعداد وسایل نقلیه راستگرد، سرعت وسایل نقلیه در تقاطع و تعداد وسائل نقلیه در حرکت مستقیم دارد.

اسلاید 10 :

در شکل ب، یک تقاطع با دو مسیر گردش به راست نشان داده شده است. این طرح در مواردی مناسب است که ضرورت ایجاب می‌کند سرعت‌ها و شعاع‌هایی بیش از مقادیر حداقل بکار برده شوند.

شکل ج، یک تقاطع مسیربندی شده بوسیله جزیره جداکننده در مسیر فرعی را نشان می‌دهد. فضای لازم برای این جزیره با تعریض مسیر فرعی در محدوده تقاطع و افزایش شعاع حرکت‌های گردش به راست (بیش از حداقل شعاع مورد نیاز) ایجاد شده است.

شکل د، یک تقاطع همراه با جزیره، جداکننده و خط کمکی گردش به راست را نشان می‌دهد. این طرح برای خیابان‌های دو طرفه با حجم ترافیک متوسط تا سنگین مناسب است. در این حالت کلیه حرکت‌های گردشی توسط مسیرهای گردشی مجزا انجام شده است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۵/۲۰
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی پیپر | دانشجو یار | مرکز پایان نامه های فردوسی | نشر ایلیا | پی سی دانلود | مرکز پروژه های دانشجویی | دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | ایران پروژه | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |