پروژه دانلود

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی عوامل مختلف بروفاداری مشتریان در بخش بانکی با word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی عوامل مختلف بروفاداری مشتریان در بخش بانکی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی عوامل مختلف بروفاداری مشتریان در بخش بانکی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی عوامل مختلف بروفاداری مشتریان در بخش بانکی با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
تعداد صفحات: 20
چکیده:
وفاداری به دلیل اثر نهایی بر خرید مجدد مشتریان از مهمترین سازه ها در بازاریابی می باشد. در محیطی که رقابت روز افزون وجود دارد،جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود کاری دشوار برای موسسه های مالی است.از این روبانک ها به عنوان یکی از حاضران در بازار صنعت خدمات مالی ،کاملا ضروری است که به فرایند تصمیم گیری مشتری آگاهی داشته باشند.روش پژوهش بر اساس هدف، کاربردی و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی – پیمایشی است جهت انتخابگروه نمونه شعبات بانک در شهریزد انتخاب گردیدند . روش نمونه گیری تحقیق خوشه ای و حجم نمونه که ازطریق فرمول نمونه گیری از جوامع نا محدود به دست آمد 483می باشد.ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. شاخص ها بر اساس طیف 5 گانه لیکرت تهیه وپایایی پرسشنامه از طریق آزمون آلفای کرونباخ سنجیده شد . آمار توصیفی شامل جداول توزیع و درصد فراوانی و نمودارهای ستونی جهت بررسی متغیرهای دموگرافیک جامعه و توزیع فراوانی پاسخگویان در موردهر یک از سوالات پرسشنامه استفاده شده است . ازآمار استنباطی شامل آزمونکلموگروف – اسمیرنوف جهت بررسی نرمال بودن متغیرها،آزمون اسپیرمن جهت بررسی رابطه بین مولفه ها و ازآزمون فریدمن جهت اولویت بندی مولفه های مورد نظر و میزان تاثیر گذاری متغییر مستقل بر روی متغییر وابسته با بکارگیری نرم افزار SPSS استفاده شده است . نتایج بدست آمده از اطلاعات گروه نمونه نشان می دهد که بین همه متغییرهای مستقل )هزینه تغییر، رضایت ، کیفیت ادراک شده ، اعتماد ، تعهد(ومتغییر وابسته)وفاداری مشتریان(رابطه معناداری وجود دارد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۱۰
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی پیپر | دانشجو یار | مرکز پایان نامه های فردوسی | نشر ایلیا | پی سی دانلود | مرکز پروژه های دانشجویی | دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | ایران پروژه | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |