پروژه دانلود

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پروژه پاورپوینت مبلمــان شهــری تحت pdf دارای 40 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پروژه پاورپوینت مبلمــان شهــری تحت pdf   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپروژه پاورپوینت مبلمــان شهــری تحت pdf

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپروژه پاورپوینت مبلمــان شهــری تحت pdf

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پروژه پاورپوینت مبلمــان شهــری تحت pdf :

اسلاید 1 :

برنامه ریزی شهری؛ پیدایش و تحول :

 مقدمه :

 رشد و گسترش شهرها گاه بی برنامه و تصادفی صورت می گیرد و گاه نیز همراه با برنامه ریزی و سازمان دهی هدایت می شود. در خلال انقلاب صنعتی، شهرهای قدیمی بریتانیا و شهرهای جدیدی در امریکای شمالی، رشد کالیدی سریع و قارچ گونه ای داشته اند که این منجر به ازدحام جمعیت و زاغه نشینی در این شهرها گردید. طراحی شهرها به صورت همه جانبه امری است که که کمتر تحقق پیدا می کند؛ هرچند در قرن بیستم نمونه های چندی از این گونه وجود دارد. به طور مثال، می توان به کانبرا پایتخت استرالیا و برازیلیا پایتخت برزیل اشاره کرد، که از همان آغاز حیات دارای برنامه ای همه جانبه بوده اند. فیلادلفیا (مرکز ایالت فیلادلفیا) که در دهه 1680 به دست ویلیام بن طراحی گردید، نمونه ای قدیمی از شهر برنامه ریزی شده امریکایی به شمار می آید. واشینگین دی . سی . نیز حیات خود را به عنوان پایتخت، به شکلی کاملاً برنامه ریزی شده آغاز کرد.

اسلاید 2 :

 امروزه برنامه ریزی شهری بیشتر با توسعه و بازسازی شهرهای قدیمی تر سروکار دارد تا با طراحی کلی و همه جانب شهرهای جدید. بدین ترتیب، برنامه ریزی شهری به معنای احیا یا بازسازی شهری است. با آغاز ده 1950 ، بسیاری از شهرها (به ویژه در ایالات متحده) مجدداً رشد و توسعه یافتند. بزرگراههایی که از میان این شهرها کشیده شد، سبب تغییراتی در مناطق قدیمی مجاور آنها گردید. زاغه ها پاکستزی شد و به جای آنها مجتمعهای مسکونی مرتفع احداث گشت. بناهای اداری قدیمی نیز در مرکز شهر تحریب گردیدند تا جای خود را به برجهای اداری جدید بسپارند.

اسلاید 3 :

 برنامه ریزی شهری را، چه به معنای طراحی شهرهای جدید و چه به معنای بازسازی شهرهای قدیمی، همواره از زمانهای دور، دولتها در دست داشته اند. از اوایل دهه 1970 با بسط و گسترش فعالیتهای اقتصادی، نوع دیگری از توسع شهری تحت عنوان روستا – شهرها در مناطق کم سکنه به وجود آمد. نمونه هایی از این مناطق عبارتند از شمال شهر دالاس ( در ایالت تگزاس)، دالانِ «اوک بروک ناپرویل» در غرب شیکاگو (واقع در ایالت ایلی نویز) و ناحیه اورانژ (در ایالت کالیفرنیا). این نقاط که قبلاً جزو مناطق حاشیه ای شهرها و جوامع حومه نشین بودند، به عرصه های صنعتی و تجاری نسبتاً بزرگی تبدیل گردیدند. در بسیاری موارد تعداد مشاغل این روستا شهرها از شهرهای قدیمی مجاور آنها بیشتر بوده است.

اسلاید 4 :

 برنامه ریزان که از نابودی شهرها تحت تأثیر صنعتی شدن ناخرسند بودند، درنظر داشتند برای بررسی و بهبود این شهرها از طرحهای جامع استفاده کنند. نمونه ای از این طرحهای جامع، استفاده کنند. نمونه ای از این طرحهای جامع، اید «شهرصنعتی» تونی گارنیه، در 1904 میلادی است. چند سال بعد «دانیل برنهام» طرح خود را برای شیکاگو ارائه کرد. برنامه ریزی و طراحی مجدد شهرها در مقیاس کلان، همواره توأم با موفقیت نبوده است و شاید به همین لحاظ بوده که در اواخر قرن بیستم اهداف برنامه ریزان متعادل تر شده است. این برنامه ریزان به جای تلاش برای ایجاد شهر آرمانی، کار خود را به چند هدف دست یافتنی محدود کردند.

اسلاید 5 :

 معیارهای ارزیابی و انتخاب مبلمان شهری :

به وجود آوردن یک فضای شهری مطلوب به یکایک عناصر تشکیل دهنده آن بستگی دارد و کیفیت ساخت هر یک از این عناصر، چگونگی استقرار آنها در محیط و ارتباط آنها با یکدیگر نیز تأثیری مستقیم در بهبود کیفیت محیط شهری دارد. مبلمان شهری یک شهر به عنوان یکی از ملموس ترین و در دسترس ترین عناصر تشکیل دهنده فضاهای شهری از اهمیت فراوانی برخوردار است. این عناصر به لحاظ کاربردی، به طور مستقیم با شهروندان در ارتباط است و طبعاً عوامل خاصی در زمینه های طراحی، ساخت و نصب بر آنها تأثیر تأثیر خواهد داشت. عدم رعایت اصول لازم می تواند باعث بی استفاده ماندن محصول، اغتشاش و آلودگی بصری، تخریب زود هنگام و ; گردد که سلب اعتماد شهروندان در استفاده از محصولاتی از این دست را به دنبال خواهد داشت.

اسلاید 6 :

در این نوشتار قصد بر این است تا با بررسی نکات اساسی که در طراحی مبلمان شهری نقش دارند، آگاهیهای لازم برای خرید، نصب و حتی تولید این محصولات ارائه شود. با بررسی این نکات می توان به نقاط قوت و ضعف و قابلیتهای هر یک از این محصولات پی برد و با توجه به شرایط موجود، سفارش ساخت و یا خریدی مناسب انجام داد. همچنین این امکان وجود خواهد داشت تا معایب احتمالی یک محصول در مراحل مکان یابی و نصب و تعدیل و یا برطرف گردد.

n

اسلاید 7 :

 لازم به ذکر است که سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف اتقای کیفیت محیط شهریف پروژه ای را با عنوان «تدوین ضوابط و مشخصات فنی مبلمان شهری» به انجام رسانده است. حاصل این پروژه به صورت دفترچه های دستورالعمل در مورد هر یک از اجزای مبلمان شهری است که به زودی در اختیار مناطق مختلف شهرداری و سایر ارگانهای ذی صلاح قرار خواهد گرفت.

 به طور کلی نکات مهم در طراحی را به دو گروه عمده می توان تقسیم نمود :

 الف ) فیزیکی : پارامترهایی که ویژگیهای فیزیکی و ظاهری یک محصول را دربر می گیرند.

 ب ) غیرفیزیکی : پارامترهایی که محتوای فیزیکی ندارند بلکه به هنگام کاربرد و استفاده از محصول مورد توجه و اهمیت قرار می گیرند.

اسلاید 8 :

زیبایی و ترافیک آرام

ارمغان شهرداری بالتمیر :

 واحد حمل و نقل شهرداری بالتمیر در آمریکا به منظور تأمین بیشتر رفاه شهروندام، مواردی نظیر بازسازی نیمکت های سطح شهر، نوسازی خطوط عابر پیاده و کنترل ترافیک شهر در واقع اضطراری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

اسلاید 9 :

 بهترین شهر امریکا :

 این عبارتی بود که در ماه ژوئن سال گذشته، پس از تعویض یا بازسازی و مرمت نیمکت های شهر بالتمیر بر روی آنها نقش بست. این اقدام از آنجا صورت گرفت که کارکنان و مدیران واحد حمل و نقل شهرداری بالتمیر، شعار «ارائه بهترین خدمات به بهترین شهر آمریکا » را دستور کار خود قرار دادند.

اسلاید 10 :

نوسازی خطوط عابر پیاده :

 به طور معمول خطوط عابر پیاده در مناطق مرکزی شهرها می بایست در حدود چهار سال دوام آورند. این در حالی است که در بالتیمر مدت ها بود که این خطوط کمرنگ شده یا کاملاً از بین رفته بودند. به همین منظور واحد حمل و نقل شهرداری بالتمیر با شناسایی تقاطع هایی که نیاز به بازسازی داشتند، به رنگ آمیزی مجدد این خطوط و خط کشی آنها به وسیله دستگاه حرارت دهند پلاستیک اقدام کرد.

 در زمان حاضر بازسازی و مرمت خطوط عابر پیاده در مرکز شهر بالتیمر، گامی دیگر در مسیر حمل و نقل شهری مطمئن به شمار می رود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی پیپر | دانشجو یار | مرکز پایان نامه های فردوسی | نشر ایلیا | پی سی دانلود | مرکز پروژه های دانشجویی | دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | ایران پروژه | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |